zusjes.reismee.nl

test

Dag familie en vrienden,

De laatste voorbereidingen.

Het is een heel karwei om deze site te maken zodat wij niet geheel van onze familie en vrienden verwijderd zijn.

wij hebben vernomen dat nog niet iedereen die we op de maillijst hebben toegevoegd ,ook daadwerkelijk kunnen volgen.

vandaar deze test.

het is fijn als jullie een bevestiging terug sturen .

vriendelijke groet Truus

Roos

Wauwwwwwwwwwwwww de test is gelukt!!!
Nu kan ik jullie straks gaan volgen! Ik vind het geweldig en heel erg bijzonder dat jullie samen deze pelgrimstocht gaan maken. Ik wou dat ik mee kon!
Groetjes en heel veel succes met de voorbereidingen.
Roos xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

miranka Blummel

Super knap gemaakt de site,fijn dat we jullie op afstand mogen volgen,liefs Miranka

Anneke van Beusekom

Stien en Truus.
Geweldig om er samen als zussen op uit te trekken!
Heel veel succes met de voorbereidingen en ik vind het ontzettend fijn om jullie ervaringen aan de zijlijn te mogen meebeleven.

Bastiaans Marijnissen

Helemaal goed, ik volg jullie ook op afstand.

Julia en ftits

Is aangekomen en wij wensen jullie veel succes heel veel plezier en geniet er van

Netty Bastiaansen

Je test is goed ontvangen, ik ben heelbenieuwd naar jullie verhalen. Gr. Netty

Wilma van Opstal

Ik sta zelfs 2x op de lijst volgens mij... ???? Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

Wim

Test is gelukt, succes met de voorbereidingen
Groet Wim

Wilma Zegers

super Stien en Truus, veel succes

Truus Baelemans

Test gelukt heel veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Truus Verzonden

Jos en Corry

Hoi Stien en Truus
Jullie bericht is goed binnengekomen en wij zijn heel benieuwd naar jullie reisverhalen en wensen je heel veel succes met de wandelingen.

Anny Ernest

Ook ik sta erin. Test dus gelukt. Nogmaal veel succes beide dames. Ik volg jullie met grote belangstelling. Groetjes.

Corné

Goed gelukt

jan en jopie

gelukt

Lien Baelemans

Geweldig Truus en Stieneke, heb grote bewondering voor jullie! Zo goed mogelijk ga ik jullie volgen en
wens jullie veel succes!
Groetjes.
lien

Tonny martens

Veel succes meiden.

Willemien van der Heijden

Geweldig Stien en Truus, heel veel succes. Ik ga jullie zeker volgen, dus het bericht is binnengekomen

Ans en Kees van Geffen

Heel veel plezier samen. Niet te veel praten. Denk aan Christien.
Jullie redden het wel.

Marianne van den Heijkant

Heel leuk om jullie te volgen, reizen we allemaal een beetje met jullie mee!!!

Toon vanBeusekom

Hoi truus stien je bericht is binnengekomen ik wens je veel succes

Kevin

He Oma & tante Stien, test berricht is binnen gekomen. heel veel succes tijdens jullie trip

Anita

Hoi Hoi, ook hier een geslaagde test! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en alle geluk tijdens jullie dappere tocht!

Ans

Stien en truus petje af voor jullie onderneming veel succes en ik blijf jullie volgen
Groetjes Ans

Ineke

dag Christien en Truus, ik wens jullie succes. Heel bijzonder dit samen met je zus te ondernemen. Ben benieuwd naar de ervaringen, lfs Ineke

Petra

Heel veel succes Truus en Stieneke!
Ik licht mijn moeder in...x

coba

mooi om jullie te kunnen volgen truus christien

Nelly Leijten

Truus en Stien
Ik wens jullie heel veel succes, Knap hoor!!

Piet en Mary Rasenberg

Respect voor jullie lange voettocht naar Spanje. Veel succes!

Jacqueline

Hoi, harstikke leuk om jullie te volgen.

Maria Hendrickx

Heel veel succes!!!!!en hopen dat jullie hem helemaal uit kunnen lopen Wij Duimen voor jullie
Zet m,n op,Wij gaan jullie volgen Groetjes Rien Maria

Roos

Lieve Truus en Stieneke,
Nog een paar dagen, dan vertrekken jullie. Heel bijzonder wat jullie gaan doen en meemaken.
Wij volgen jullie en wensen jullie heel veel succes en plezier!
Dikke kus, ook van Frans. xxx

Marianne van den Heijkant

Inderdaad leuke foto!!!!

Ria De Witte

Dag zusjes dag Truus.
een heel mooie ervaring toegewenst en blijf gezond en kom ook gezond met al de mooie indrukken weer terug/ Liefs Ria

Stieneke en Truus

Ik pedicuur nu je voeten nog een keer en dan kun je ertegen aan ,heel veel succes en plezier samen.

marjo jacobs

Veel plezier daar en succes met de wandeltocht

Wim

Hallo zusjes, geniet ervan en stap voor stap

Ria De Witte

Sterkte en Zalig Pasen.

Jan van Beek

Zalig Pasen en verder een goede reis toegewenst mogelijk dat een extra kaarsje voor de zere voeten kan helpen

Tonny martens

Fijne paasdagen????

Dames Appél.

Succes Ladies, het ga jullie goed

Mariet Willems

Wij zijn nu vanaf gisteren even thuis Ad moest Bloedprikken en wij nemen ook de auto mee om aan zee boodschappen en de rest van het Nederland te bekijken.
Ik heb ook nog vorige wondroos aan die voet die open heeft gelegen maar alles is nu weer goed en ik zie dat het met jullie ook goed gaat.
Gr Mariet en Ad .

Selma Willemsen + Nadia

Hoi Stieneke,

Wij zitten hier vandaag samen bij ACF (Oei wil je niet horen!!!!) We hebben alle foto's en verhalen gezien en wat fijn dat jullie nu mooi weer hebben. Hopelijk gaat het met de nachtrust ook goed want dan kun je er beter tegen aan de volgende dag. Geniet van het weer en de omgeving.
Groetjes Selma en Nadia.

Netty Bastiaansen

Wat fijn dat de zon schijnt ,kunnen we hier niet zeggen. Gaat het goed met het lopen.? Alle goeds.Gr. Netty