zusjes.reismee.nl

cizur menor

hoi familie en vrienden ,

we hebben een computer gevonden in een boerenschuur bij een lief vrouwtje.

Het is vandaag erg warm maar wij klagen niet. Truus lekker even een tukkie in de schaduw.

Even bijpraten Truus is ziek geweest twee maal flauwgevallen van de koorts de dokter erbij gehaald gelukkig zaten wij in een alberge met Nederlandse verzorgers. Het bleek een griep te zijn dus even 2 dagen op bed in het klooster en Ineke op advies van de dokter 4 x daags 2 paracetamol. Ik houd dit heel goed bij dus ik stop ze helemaal vol. Gelukkig is de koorts inmiddels weg en zijn wij weer langzaam aan het wandelen. De Camino is niet te plannen. Dus Anita, Bas en Cornè geen zorgen ik zorg goed voor ons Truus.

Wij zijn ook nog naar een Pelgrimsmis gegaan deze was wel in het Spaans maar zeer indrukwekkend. Deze Priester was koster,acoliet en misdienaar en wij kregen de taak om te collecteren. De kerk zat mutje vol met Pelgrims van zowel binnen als buiten Europa. Wij werden allemaal na de viering naar voren geroepen voor de zegen. Jullie zijn weer helemaal bijgepraat en tot de volgende keer groetjes van de zusjes.

Roos

Gelukkig zijn jullie samen en hebben jullie zoveel steun aan elkaar. Zo kan je ook voor elkaar zorgen als dat nodig is. Truuske heel veel beterschap, gelukkig gaat het al weer beetje beter. Voor Stieneke een dikke knuffel! xxxxxxxxxxxx

Jos en Corry

Veel succes in de verdere dagen en als het te warm wordt, stuur eens wat warmte naar ons dat kunnen we goed gebruiken het is hier nu 10 graden.

Marianne van den Heijkant

Oh Truus toch, wel heel fijn dat je met een vertrouwd iemand bent. Geniet van elkaar en deze prachtige ervaring.

Diny Lamberts

Oh dit vond ik niet zo leuk om te lezen ons Truus ziek maar gelukkig al weer wat opgeknapt, is maar goed dat ze een goedeverzorgende en opassende zus Stineke erbij heeft ,en nu weer gaan genieten samen , let goed op elkaar he liefs Ben en Diny ????????????????

Nathalie

Fijn dat de koorts weer weg is en dat jullie weer aan de wandel zijn, geniet ervan!

maria hendrickx

Truus en Stineke wel een beetje rustig aan doen!!!!met het zonnetje erbij zal het gelijk wel een stuk beter gaan.
Succes

Tonny martens

Veel beterschap Truus je hebt een hele lieve zus dus het komt goed groetjes.

Trudy

Hoi Christien en Truus,wat vervelend allemaal. Maar je bent weer aan het opknappen Truus. Heel fijn dat je zo, n goede verzorger er bij is.
Mijn bloedwaarden zijn iets omhoog gegaan, als ik moe ben ga ik mijn bed in.
Komt goed. Ik wens jullie nog een fijne tijd, maar dat komt zeker goed.

Mariet

Och ,dat was wel even schrikken voor jou stineke,verzorg ze maar goed allebei sterkte van ons.

coba

hoi fijn dat ik je kan volgen fijn dat het met truus weer goed gaat en nog een fijne loop vakantie voor jullie alle bij gr coba cok

Netty Bastiaansen

Gelukkig dat het wat beter gaat. Zorg goed voor jullie zelf. Good luck

Lien

Dat was niet leuk, die verkoudheid met koorts. Het zat even niet mee, maar fijn dat zus Stineke goed voor Truus zorgde. Gelukkig konden jullie toch die mooie mis bijwonen en gaat het gelukkig beter.
Ben in gedachten vaak bij jullie. Groetjes beiden, Lien