zusjes.reismee.nl

vervolg Truus


Bedankt voor jullie lieve reacties. Het Herstel van Truus gaat langzaam . Ze heeft weinig energie en eet weinig. Ze drinkt wel.

Ik doe inmiddels de was omdat de wasmachine in het hotel kapot is. Verder wandel ik hier wat in het dorp. De dagen duren erg lang.

Maar Truus is nog te zwak om te vliegen of te reizen. Dit is de tweede dag van haar medicijnen kuur. Dus we moeten even geduld hebben dat zoiets gaat werken. We houden jullie op de hoogte. En lieve groetjes van de zusjes.

Reacties

Reacties

Mariet

Stieneke zorg goed voor je zus,maar dat doe jij ook .Ik wens jullie alle beide heel veel liefs van ons. Mariet en Ad.

Jan en Anneke

Stien en Truus, wat is dit balen voor jullie.
Maar ik ben er van overtuigd dat Truus in goede handen is.
Hopelijk een vlot herstel!
Wat hadden jullie je deze reis toch anders voorgesteld?
Liefs van ons.

Ria

Wateren tegenslag!
Het is zuur om zo een halt te moeten maken aan een grote droom. Het zal zeker nog even duren eer je groen licht krijgt voor de terugreis. Ons overkwam ooit precies het zelfde en longontsteking is hardnekkig. Veel sterkte en moed om door gegaan met je zorg voor Truus. Waar zitten jullie hoe heet het dorp? Wij waren jaren geleden vaak op deze route. Gr Ria De Witte

Marianne van den Heijkant

Hier verteld en iedereen leeft ontzettend mee. Groetjes en liefs van de kapelgroep.

Roos

Lieve Stieneke, geweldig wat je voor je zus doet! Heel het Effense kerkkoor leeft enorm met jullie mee.
Het moet ook voor jou verschrikkelijk zijn om zo ver van huis voor je zus te zorgen.
Wij wensen Truus een goed herstel, en hopen voor jullie beiden dat jullie snel terug naar huis kunnen.
Hou de moed erin! Dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Wilma Zegers

Stien het komt vast goed, geduld en vertrouwen dan komen jullie er samen wel. Liefs van ons allemaal.

Lien Baelemans

Iedereen leeft met jullie mee! Inderdaad Stieneke, de medicijnen moeten eerst gaan werken. Dikke
knuffels voor jullie beiden. Lien

Willemien

Hoi Stien en Truus,

Ik leef met jullie mee, rustig aan de medicijnen gaan z'n werk doen.
Heb vertrouwen en rustig aan dan komen jullie er samen wel.
Liefs van mij

Julia en ftits

Nu maar hopen dat de medicijnen snel hun werk gaan doen,en jullie weer snel naar huis kunnen ook al was dat de bedoeling niet.

Nathalie

Het heeft inderdaad tijd nodig voordat de medicijnen gaan werken. Kan me voorstellen dat de dagen voor jou zo ook erg lang duren Stieneke, sterkte jullie beide.

Angelique Bakkeren

Tante Jopie heeft net gebeld over tante Truus. Ik schrik ervan.ik zit nu op de camping en heb daar nog geen Internet vandaar dat ik niet op de hoogte was.wens tante Truus heel veel beterschap en sterkte. Ook van mama natuurlijk. Ik ben nu op mijn werk dus via hun computer gereageerd.Groetjes Angelique.

Truus Baelemans

Stien ik weet wat je voelt heb het met mijn zus ook eens meegemaakt,maar het komt allemaal goed.
Veel sterkte voor jullie beide.

Petra van Steen

Ahhh...sterkte voor beiden!

Lies

De glimlach die je stuurt komt altijd weer bij je terug!
Truus ik wens jou 'n voorspoedig herstel weet zeker dat het gaat lukken,met Stieneke bij je in de buurt.
alle goeds voor jullie,veel liefs voor jullie beiden uit Effen.

Netty Bastiaansen

Ik krijg nu in eens alle berichten tegelijk. MMaar wens jullie het allerbeste.

marjo jacobs

heel veel sterkte daar! xxx

Angelique Bakkeren

gelukkig drinkt tante Truus wel goed want dat is heel belangrijk ,weet je nog toen met mama toen ze niet dronk in het ziekenhuis, Tante Truus een voorspoedig herstel en Tante Stien sterkte met de mantelzorg en de lange dagen. ook van je zus heel veel Beterschap en de groetjes

Mary en Piet

We hopen dat mt die medicijnen het leed geeuw geleden is en jullie terug kunnen vliegen. Beterschap!!

Angelique Bakkeren

goede terugreis en doe voorzichtig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!