zusjes.reismee.nl

even lachen


Het regent vanmiddag . Ja de zon kan ook niet altijd schijnen.

Nou Truus was even wakker en ik breng ze koffie met een broodje. Een klein hapje neemt ze en een slokje koffie. En ze zegt nee dat moet ik niet. Soms denkt ze dat het hier een 24 uurs services is.

Dus alles kan ik weer naar beneden brengen en weggooien. Ik zeg beneden in het restaurant "ik loop de camino in het hotel "

Nou Truus hoorde dit en ze moest hartelijk lachen dus dat hebben we ook weer gehad. Want lachen is gezond en dat moet ze weer worden GEZOND.

Dan wil ze weer thee dan vla en dan weer koffie en vaak kan ik alles weer weggooien.

Maar zo blijf ik in beweging en worden mijn spieren niet stijf ( ha ha ha )

Nu slaapt ze weer en heeft de mantelzorgster weer even pauze.

Groetjes van de zusjes.


Reacties

Reacties

Julia en ftits

Volgens mij denkt ze dat ze op vakantie is . Gaat het wel helemaal goed met haar??? Jeetje

Wim

Hoeveel sterren heeft het hotel ?misschien daarom vind Truus dat het inclusief roomservice en bediening op bed is.

Ineke

Hoi Christien, het zit niet mee met die camino he. Herinner me die keer dat je met je voet zat. Maar blijven lachen, lfs Ineke

Debby

He, dat is schrikken! Heel veel beterschap Truus! Groetjes van Debke

maria hendrickx

Heel veel sterkte toegewenstTruus
En Stieneke je moet er toch iets van zien te maken!!!En hopen dat het snel wat beter gaat met Truus.Beterschap Groetjes

Netty Bastiaansen

Jammer dat truus zo ziek is , Ik wens jullie het allerbeste toe. En blijf maar lachen dat is gezond. veel liefs

Selma Willemsen

Wat een verhaal en wat ontzettend sneu dat de reis zo moet eindigen. Heel veel beterschap voor Truus en die mantelzorgster weet wel hoe ze moet zorgen!!! Fijn dat er ondanks alles toch ook gelachen kan worden, positief!!! Goede reis terug.

Groetjes Selma

marjo jacobs

nou, sterkte voor allebei! ook voor de mantelzorger, groetjes!

Lien Baelemans

Nou,nou, een mantelzorger die de patiënt laat lachen en er zelf ook nog vrolijk bij blijft.
Jij bent een echte 'Zonnebloem' Stieneke. Als we elkaar weer ontmoeten Truus is er veel te
vertellen. Knuffel voor beiden! Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!