zusjes.reismee.nl

Lourdes

Deze is voor jou Mieke van Stieneke

Reacties

Reacties

Jacky en Myrthe

Wij zien dat jullie goed zijn aangekomen!
Geniet van de speciale paasdagen in Lourdes, en loop ze de komende tijd!
Groetjes

Anny

Vrolijk Pasen????????

Lia

Nou Christien ga ervoor! Heel veel succes

Lien Baelemans

Dank voor jullie Paaswens en ook jullie een Zalig Pasen. Hoop dat je verkoudheid snel
over gaat Truus, daarvoor brandt ik hier bij Maria een kaarsje. Mijn herinneringen gaan terug naar de tijd
dat ik in Lourdes was!
Goede reis naar Spanje.

Trudy

Leuk dat ik jullie zo kan volgen, maar op ditmoment wordt ik al moe als ik jullie koffers zie. Lieve groetjes en een fijne tijd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!