zusjes.reismee.nl

Laatste nieuws

Hallo familie en vrienden,

Even bijpraten wat betreft Truus. Het ging steeds slechter en ze voelde zich niet goed.

De manager van het Hotel heeft de ambulance laten komen en wij zijn naar een Groot Ziekenhuis

in Pamplona gebracht. Daar is ze onderzocht en hebben ze bij haar een zoutoplossing infuus aangebracht.

Daarna is er een foto gemaakt van haar longen en naar heel lang wachten kregen wij de uitslag. Het is een longontsteking.

Toen weer met een taxi naar een apotheek medicijnen gehaald en daarna weer terug naar Hotel.

Even nog wat bouillon en vla voor haar geregeld omdat het inmiddels 22.00 uur is.

Wij mogen nog niet vliegen eerst moet er weer een arts vaststellen dat de longonsteking onder controle is en dan regeld de ANWB

de terugreis. Dus mijn taak is inmiddels haar heel goed verzorgen met eten ,fruit en drinken. en dat doe ik natuurlijk met veel liefde.

Wij houden jullie op de hoogte van het verloop van haar herstel.

Groetjes Christien

Anny

Wat een pech. Je weet dat het niet altijd makkelijk zal zijn en dat je op moeilijkheden gaat stuiten, maar dit verwacht je toch niet!
Wat jammer voor jullie.
Ik wens Truus veel beterschap en jullie beiden een goede thuiskomst en wie weet in de toekomst kunnen jullie deze droom toch nog een keer waar maken.Dikke kus.

Tonny martens

Dat is echt pech fijn dat ze een goeie zus bij zich heeft verzorg ze maar goed en een goede terug reis groetjes Tonny.

Trudy

Ik had al een keer terug gemaild, maar zie er mijn berichtje niet op staan.
Truus hopelijk ben je weer beter, en ik wens jullie een fijne tijd.
Mijn bloed is een beetje omhoog, maar nog lang niet genoeg( komt goed)
Lieve groetjes Trudy

Wilma van Opstal

Wat een pech... Van harte beterschap Truus! En Stieneke sterkte met de mantelzorg. Goeie terugreis en als het zo mag zijn dan komt er wel weer een nieuwe kans voor deze mooie reis. ????????

Wim

Wat een triest verhaal. Truus van harte beterschap en hopelijk een snel herstel. Stien, een goede zorg kan Truus nu zeker wel gebruiken, succes en sterkte daar mee.

Roos

Wat is dit een verschrikkelijke pech! Jullie hadden er jezelf zo goed op voorbereidt en er zo naar uit gekeken. Er is niets aan te doen. Dit moet een zware teleurstelling zijn voor jullie beiden. Wij wensen jullie een goede terugreis, en Truus van harte beterschap.
Dikke kus en knuffel!

Mariet

Wat een pech voor jullie,maar je wordt goed voor jou gezorgd door je zus.En van een dikke kus en beterschap goed vlucht naar huis.

Ans

Wat een pech heel veel sterkte

miranka Blummel

ohhhh,wat een zure pech voor jullie.
Fijn dat je samen bent,jullie komen er sterk uit!!!!!!
Veeel beterschap voor Truus en voor Christien veel kracht en toi toi toi,

groetjes,doeiiiii

Ans en Kees van Geffen

Oh wat jammer voor jullie. Wij hebben hetzelfde meegemaakt in Frankrijk. Komt allemaal weer goed.
Christien verzorg je zus maar goed en let ook op je eigen gezondheid.
Groetjes

Lia

Wat een pech kun je hebben... hopen dat ze weer vlug hersteld. Zo jammer voor jullie. Dan maar afwachten wanneer jullie weer naar huis kunnen. Beterschap en goede reis terug. Groetjes van ons allemaal

Julia en frits

Dat is dus echt balen. Zo hard getraind en naar uit gekeken.heel veel beterschap en tineke goed dat je er bij bent en voor haar kan zorgen. Toi Toi Toi voor allebei.hopelijk kunnen jullie wel snel naar huis . En voorbereiden voor de volgende keer

Mary en Piet

Wat jammer dat de tocht moest worden afgebroken. We hopen op een spoedig herstel.

Wilma Zegers

Och Stien en Truus, wat vreselijk dat Truus ziek is geworden, fijn dat jij haar goed verzorgt Stien. Nu maar hopen dat Truus snel een beetje opknapt. Heel veel succes en sterkte samen

Marianne van den Heijkant

Wat een pech!! Heel veel beterschap en een goede terugreis.

Lia Henkelman

Heel erg jammer Truus maar gelukkig heb je een zorgzame zus bij je en samen komen jullie er wel doorheen. Er komt vast wel weer een nieuwe kans maar nu eerst denken aan je gezondheid, veel sterkte samen en goeie terugreis. xx

Petra van Steen

Dit is echt heel treurig.
Wens jullie sterkte de komende dagen. Truus heel veel beterschap! Xxx

Truus Baelemans

Dit is echt jammer, jullie hadden zich zo goed voor bereid.Truus heel veel beterschap en fijn dat je zo'n lieve zus hebt die zo goed voor je zorgt.

Toos van de Camp

Christien wat een pech voor jou en Truus. Hoop dat ze snel weer opknapt. En dat jullie deze reis in de toekomst toch nog een keer over kunnen doen. Fijn dat je zo goed voor haar zorgt maar blijf jezelf ook in de gaten houden .

Groet van ons beide

nelly leijten

Wat jammer voor jullie hopelijk knap je weer gauw op .Fijn dat je zus er bij is om je te verzorgen.Sterkte en een goede terugreis.

Diny Lamberts

Och wat erg dat het zo is verlopen met ons Truuske, maar wat fijn dat ze een goed en liefdevolle en verzorgende zus Stineke aan haar zijde heeft, jammer dat ullie de reis waar jullie zich zo op hadden verheugd moeten afhaken, maar wie weet komt er een volgend keertje Ben en ik wensen voor beiden een goede terugreis : ????????????????

Wilma van Baarsen

Ach wat sneu voor je Truus en natuurlijk voor je zus ook. Zoveel voor getraind en voorbereid. Eerst maar beter worden en dan weer nieuwe plannen maken. Groetjes, Wilma

Maria

Hoi Truus en Stineke
Truus heel veel Beterschap .Goed dat jullie toch met z,n tweetjes zijn.
Wij wensen jullie een goede terugreis: ?????????????Sterkte
Groetjes Rien Maria

annie de nijs

ogossie wat kun je veel pech hebben, ook met zon voorbereiding. heel veel beterschap en sterkte
en knap maar op in alle rust.
heel veel liefs annie

Cateringteam Appél.

Goh het zal ook eens meezitten. Wij worden er al bijna depri van. Maar afijn....... nu maar hopen dat Truus opknapt en dat het niet geheel in het water valt. Al zal dat niet meevallen. Beterschap en good luck!! (*_*)

Stieneke en Truus

Bedankt voor jullie lieve en zorgzame reacties. Het hestel gaat heel langzaam en Truus heeft geen energie meer . Maar ze drinkt wel en eet weinig
Ik doe ondertussen de was omdat de wasmachine in het Hotel kapot is. En wandel wat in dit dorpje en ben ook blij met mijn puzzelboekje. De dagen duren lang.
Heel veel groetjes van de zusjes.

Lien Baelemans

Op ziek worden kan je je niet voorbereiden! Wat een pech, maar ik wens Truus beterschap toe en
Stineke, veel sterkte met jouw verzorging voor je zus! Een goede terugreis en voor beiden een
dikke kus! Lieve groeten,Lien

Riet Lauwen

Hoi Truus en Stieneke. van harte beterschap Truus hopelijk knap je snel op en kunnen jullie aan de terugreis gaan denken Wat jammer dat de reis zo moet eindigen stieneke wat fijn dat jij Truus zo goed verzorgt!!! Groetjes en voor jullie een hele dikke knuffel.

Lia

Hoi Christien, nou dat is einde verhaal dan. Denk dat je in deze situatie ook weer blij bent dat je lekker naar huis gaat. Hoop dat Truus gauw opknapt. Goede terugreis en groetjes van de Appèl dames

Ingrid boon

Christien,
Wat vervelend dat je de tocht naar het mooi santiago de compastela niet hebt gehaald.
Hoop dat je snel je zus snel opknapt.